Brev:
Hvornår skal vi starte på tilskudsblanding
22. marts 2022
Alder:
7 mdr.
Hvornår skal vi starte på tilskudsblanding
Kære Helen
Jeg er i tvivl om tilskudsblanding kontra mme.
Jeg har købt en del pakker sensilac nr 2, men har læst at man ikke kan leve udelukkende af tilskudsblanding. Min søn spiser, som du ved fra tidligere brev, ikke meget og ikke varieret. Tilbydes 3 hovedmåltider om dagen og 2 snacks, men indtaget svinger fra et par skefulde til en deciliter og stort set intet grønt eller kød endnu - mest grød.
Er det så for tidligt at starte på tilskudsblanding? Skal han fortsat have ren mme eller en blanding? Jeg vil tro han snart vejer 10 kg.
Bedste hilsner
Christina